Chusta Meva - prosta chusta na szydełku

"Moje wyzwanie"

"Zrobić w życiu coś szalonego, wyjść ze strefy komfortu, rozpiąć guziki pod szyją w ciasnej koszuli, złapać oddech i poczuć choć przez chwilę, że można osiągnąć coś więcej niż praca od 7.00 do 15.00. Ostatnio Kalinie śnił się ten sam sen. Ona w długiej letniej sukience, słomkowym kapeluszu, z chustą zarzuconą na ramiona, boso stąpająca po miękkim i mokrym piasku nad brzegiem morza. Morska bryza, kojący szum fal, ślady mewich stóp na piasku. Z dala od faxów, drukarek, komputerów, szkoleń i wciąż ponaglających emaili ze słowem "asap" w tytule. 

I nagle sobie przypomniała. O kurczę, sprawozdanie ze spotkania z Frostic miało leżeć na biurku szefowej dziś rano. Oj, będzie afera...

... Dwa dni po spotkaniu z szefową Anetą Kalina pakowała zawartość biurka do kartonowego pudła. O dziwo na twarzy miała uśmiech, a w kieszeni bilet na pociag do Gdańska..."

Autor: Kala - Art 


    Uff, odważyłam się i nagrałam dla Was film z tutorialem jak wykonać prostą chustę na szydełku. Mam straszną tremę, bo nagranie nie wyszło jakoś bardzo idealnie, ale jak to mówią "Pierwsze koty za płoty". Mam nadzieję, że filmik zachęci Was do wyszydełkowania bardzo prostej chusty, w której powtarzamy tylko jeden rząd aż do wyczerpania nitki. 

    Chusta Meva nadaje się dla osób początkujących i wymaga znajomości jedynie podstawowych ściegów szydełkowych. 

    Parametry: 

- 1 motek włóczki YarArt Flowers ( u mnie kolor 504 i 306) 

- szydełko rozmiar 3,25 

- wymiary ok. 180 cm x 90 cm.

    Śmiało chwyć za szydełko i zrób własnoręcznie prosty miły otulacz na chłodniejsze letnie wieczory, i nie tylko ;-) 

Zrobisz? To oznacz mnie jako autorkę wzoru. 

Masz pytania? Chcesz zobaczyć więcej zdjęć? Chcesz spróbować innych moich wzorów? 

Zapraszam tutaj: Facebook - strona,  Facebook - grupa, Instagram


Zdjęcia Chusty Meva:




Video tutorial: 







Schemat graficzny:

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta Netia

Chusta Benia w energetyzujących kolorach...