"Robótkę" czas zacząć...


„Twoja pasja czeka, aż dogoni ją Twoja odwaga.” - Isabelle Laflèche

Cześć! 

Zaczynam swoją przygodę z blogowaniem, choć nie ukrywam, że w głowie roi mi się od wielu obaw i pytań, ale może właśnie to świadczy o mojej odwadze ;-).  

Na tym blogu chcę się podzielić głównie moimi inspiracjami, doświadczeniami i efektami mojej radosnej „twórczości” rękodzielniczej. Zaznaczam, że jestem amatorką. Moje rękodzieło to decoupage, szydełkowanie, zdobienia cukiernicze, ale czasem uda się i ugotować coś miłego dla podniebienia. No i bym całkiem zapomniała, oczywiście Cookie (vel Pysia), moja koteczka, która chętnie bawi się włóczką, podgryza pędzelki i zagląda do kuchni. Zapewne nie raz pojawi się na zdjęciach jako bohater drugiego, a może nawet i pierwszego planu ;-).

Dlaczego "Koronki i Róże"? Otóż są to elementy najczęściej pojawiające się w moich pracach, niekoniecznie tylko w klasycznej odsłonie, o czym mam nadzieję,  przekonasz się śledząc bloga. 

Sama często szukam w Internecie (ale nie tylko tu) inspiracji dla moich prac, więc może mój blog będzie inspiracją właśnie dla Ciebie. 

Życie jest krótkie, marzenia trzeba spełniać. Od dziś zaczynam spełniać jedno z moich.

Miłej lektury i wielu inspiracji!

Kala-Art

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Chusta Meva - prosta chusta na szydełku

Chusta Netia

Chusta Benia w energetyzujących kolorach...