Deska wiązu - różany ogród

"Za drewnianą furtką..."


"Do ogrodu prowadziła stara, drewniana furtka z mocnymi, żeliwnymi okuciami. Po jej otwarciu wkroczyła jakby w inny wymiar. Najpierw przeszła pod pergolą pełną wiszących angielskich róż. Sam ich zapach wprowadzał już w błogi nastrój. Dalej, po obu stronach ścieżki witały ją delikatnie szumiące brzozy i wierzby płaczące. Zza drzew przebijały się niezwykłe kolory pelargonii, hortensji, nagietków, irysów i cynii. Feria barw i zapachów, śpiew gniazdujących ptaków wywoływały zawsze uśmiech na jej twarzy. Jednak to na końcu ścieżki było to miejsce, które kochała najbardziej. Sędziwy, rozłożysty dąb, a pod jego koroną mała biała altana, spowita pnączami herbacianych róż. Idealne miejsce na odpoczynek, marzenia i  wspomnienia..."

Autor: Kala-Art

Deska wiązu przeszła metamorfozę. 
Krok po kroku:
1. Surową i suchą deskę wiązu pokryłam białym gesso.
2. Pomalowałam farba mineralną Fleur Magnolia.
3. Przykleiłam papier ryżowy od Stamperii, ale wydartymi kawałkami. Użyłam kleju Matt Modge Podge firmy Heritage - swoja drogą jest super!














4. Domalowałam tło mieszając farby DecoArt w odcieniach - Christmas Red, Cinamon Brown, Stamperii - Allegro Verde Prato, Asket - Biała Róża. Jak widać mieszałam co miałam pod ręką ;-). 
5. Na koniec użyłam stempli Viva DECOR i szablonu od inspirello.pl. Do wcześniej wymieszanych kolorów dodałam czarnej farby od DecoArt i wyszedł taki bury nijaki - czyli odpowiedni ;-). 
6. Całość polakierowałam lakierem Bartek matowy.
7. Tył jest pomalowany w odcieniach zieleni z naniesionym transferem logo Kala-Art.




 


Miłej inspiracji!!!
Kala-Art

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta Meva - prosta chusta na szydełku

Chusta Netia

Chusta Benia w energetyzujących kolorach...