Pudełko wspomnień, księga sekretów, pamiętnik ...

Wspomnienia ukryte w starej szafie.

"Porządki. No cóż, trzeba w końcu wziąć się do roboty i uporządkować starą, dębową szafę" - wzdechnęła. Nadszarpnięta przez ząb czasu, a raczej przez "drewnojady", stara, rzeźbiona ręcznie szafa stała w sypialni, nieświadoma, że kryje w sobie tajemnice. Kalina otworzyła drzwi i zaczęła po kolei wyciągać z niej różne przedmioty: obrusy, serwety, pościele, trochę starej bielizny. "No tak, wszystko raczej do wyrzucenia." - szepnęła z grymasem na twarzy. Tkaniny nie przetrwały próby czasu i właściwie darły się w rękach. "Ale zaraz, a co to za zawiniątko?" - pomyślała, wyciągając coś z głębin najwyższej półki. Kalina odwinęła delikatnie tajemnicze znalezisko. "Coś jakby książka, ale drewniana?" - pomyślała. Dokładnie zaczęła się przyglądać wydobytemu przedmiotowi. Było to pudełko w kształcie książki, pięknie zdobione, z reliefami, trochę już obdarte i z plamami, zapewne było czymś zalane. "Ciekawe co jest w środku? - otworzyła bez wahania. Zawartość pudełka ją zaskoczyła, i wzbudziła jeszcze większe zainteresowanie życiem swojej zmarłej ciotki i jej domu.

autor: Kala-Art


W końcu jest. Praca, na zrobienie której miałam chrapkę od dawna. Skusiłam się na zakup tutorialu online od Asket. Tutorial "The Book of Secrets" okazał się trafionym zakupem, więc mogę polecić, bo warto zobaczyć i nauczyć się krok po kroku jak samodzielnie wykonać "Księgę Sekretów". I muszę powiedzieć, że nie będzie to moja jedyna księga. Mam pomysły na kolejne, ale już z małymi zmianami od siebie. Jak zwykle lubię  coś namieszać w "przepisach", taka szczypta czegoś oryginalnego pozwoli mi na stworzenie samodzielnej, autorskiej pracy. 

Ozdobienie środka księgi, to mój pomysł, a inspiracją były dla mnie prace ze "scrapbookingu". Sama się to dziedziną nie zajmuję, ale często oglądam w internecie różne albumy, kartki okolicznościowe czy kartonikowe pudełeczka, by czerpać inspiracje do kolaży. 


Ze swojej strony mogę dodać tylko, że warto zapoznać się z warsztatem Asket, jeśli uwielbiasz klasyczny decoupage i chcesz nauczyć się porządnie tej pięknej sztuki zdobienia. 

A oto efekt mojej pracy na podstawie wykupionego tutorialu.

Miłej Inspiracji!
Kala-Art




 



 


 

 


 


 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta Meva - prosta chusta na szydełku

Chusta Netia

Chusta Benia w energetyzujących kolorach...