Chusta Władzia

* * *

Skrawek nieba upadł na ziemię 
i narodziłam się o wschodzie słońca.


Mam twarz nieba w półmroku,
a ciało z nasienia Ziemi i Księżyca.

A imię moje jak woda
przepływa przez wodospad gwiazd.


Autor: Kala-Art





Władzia - nazwa chusty szydełkowej ku czci mojej nieżyjącej już babci. To właśnie babcia Władzia nauczyła mnie szydełkować w długie zimowe wieczory, kiedy spędzałam u niej ferie. Ten schemat to podziękowanie dla niej 💖


Uwagi do schematu:
  1. Schemat ukazuje połowę chusty, po oczku środkowym przerabiamy wg lustrzanego odbicia wzoru (kolorem zielonym zaznaczony jest początek lustrzanego odbicia).
  2. Powtarzamy rzędy od 5 do 10.
  3. Schemat powtarzamy do otrzymania wybranego przez nas wymiaru.
  4. Wykończenie chusty dowolne 😉 – można zrobić wykończenie wg mojego schematu.



Miłej Inspiracji!
Kala-Art Koronki i Róże
Kamila Erdmańska


Będzie mi miło jeśli oznaczysz mnie lub moją stronę jako autora schematu zrobionej przez Ciebie chusty.
Chusty wykonane wzorem Władzia można sprzedawać.
Zapraszam również na mojego bloga: www.koronkiiroze.blogspot.com, mój profil na Facebook’u - https://www.facebook.com/kalaartkoronkiiroze, mój Instagram: kala_art_koronkiiroze_handmade.







Swoją "Władzię" wykonałam z motka od Kolorowe Włóczki. A dokładnie z motka o nazwie Jagodowa  Babeczka, 4 nitki kol.95, długość motka:1200/270g. Chustę przerabiałam szydełkiem 3,75 i bez blokowania otrzymałam wymiar 190cm/80cm. Poniżej przedstawiam zdjęcia gotowej chusty:













Władzia PDF

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta Meva - prosta chusta na szydełku

Chusta Netia

Chusta Benia w energetyzujących kolorach...