Chusta Benia w energetyzujących kolorach...

    "Morski widok pod powieką"

    

    Zamknęła oczy i zaczęła sobie przypominać tamto lato. 
Spacer piaszczystą plażą tuż przed zachodem słońca. I te wszystkie kolory rozmywające się nad linią horyzontu. Ten szum fal bijących o brzeg. Skrzeczące mewy nad głowami i skarpy pełne wystających korzeni drzew. "Nasze splecione ręce -  czułość w czystej postaci. Krajobraz kojący" - pomyślała. 


Chusta Benia - prosty, dość szybki schemat na mięsistą i elastyczną chustę. Chusta delikatnie "aniołkuje" - przynajmniej w moim wykonaniu. 


Schemat bezpłatny: pobierz Chusta Benia Schemat

Free pattern : download Benia Shawl Pattern

Zapraszam również:

 

Pozdrawiam!

Kala-Art Koronki i Róże

Kamila Erdmańska


 - Swoją chustę Benia przerabiałam na motku 1000m.

 - KOKONEK HITOWY A390, szydełko 3,75.

 - Rozmiar gotowej chusty: 170 cm x 70 cm. 

Kokonek hitowy wygląda przepięknie. Jednak mam dodatkową uwagę. Ja przerabiałam chustę szydełkiem 3,75 i w sumie nie przerobiłam do końca ostatniego koloru (starczyło na jakieś 1,5 powtórzenia). Ja robiłam dość luźno. Kolejny raz przy 1000m robiłabym mniejszym szydełkiem (lub ewentualnie dokupiłabym kilka metrów ostatniego koloru). 

 Chusta wyszła średniej wielkości i następnym razem ten wzór będę przerabiać na motku min. 1200m. 

A oto jak prezentuje się gotowa chusta:

















Inspiracje: Internet1, Internet2




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta Meva - prosta chusta na szydełku

Chusta Netia