Mój Fiołek - Mia Viola

"Fiołki na parapecie"

Fiołki - śliczne, drobne i delikatne kwiatuszki wystające ponad grube ciemnozielone liście. Kalina miała na parapecie okna w sypialni całkiem sporą liczbę doniczek tych maleństw.  Mnogość kolorów od mocnych fioletów po delikatne róże dodawały temu pokojowi pewnej błogości i spokoju. Okno w sypialni było dość duże i wychodziło na tył domu i ścieżkę prowadzącą do sadu. Lubiła w letnie poranki odsłaniać koronkowe firany i  przyglądać się krzątaninie owadów i ptaków fruwających wokół gałęzi starych gruszy, jabłoni i czereśni. Życie wtedy wydawało się takie proste i spokojne...




Przedstawiam Wam projekt, z którego jestem szczególnie dumna - Mia Viola. Gęsty, dwustronny, powtarzalny wzór, który mam zamiar wykorzystać do wielu różnych szydełkowych robótek. Oprócz chust - tradycyjnej i od boku - możecie się spodziewać, że powstaną jeszcze - szal prosty, szal ukośny, kocyk a nawet sweterek oversize chodzi mi po głowie. 

Ale po kolei: dziś chusta tradycyjna i chusta od boku, których zdjęcia możecie podziwiać poniżej.

Technikalia - Mia Viola - tradycyjna:

- włóczka – Liloppi Swing – „Pansy”;
- rodzaj włókna: merino / akryl (50%/50%);
- ilość nitek – 3;
- długość motka – 1200 m;
- rozmiar szydełka: 3,0;
- wymiary chusty: 165cm / 70 cm.

Parametry Chusty Mia Viola - od boku:
- włóczka – Kokonek – „Nocna opowieść (nr 577)”;
- rodzaj włókna: merino / akryl (50%/50%);
- ilość nitek – 3;
- długość motka – 1200 m;
- rozmiar szydełka: 3,0;
- wymiary chusty: 175cm / 75 cm.

Schematy płatne.  Kontakt przez FB. 

Zdjęcia: Mia Viola - tradycyjna:





Zdjęcia  Mia Viola - od boku:















Komentarze

  1. Szukałam jakiegoś ciekawego bloga o różach a trafiłam na takie cudo. Chusty prezentują się cudownie <3 Zazdroszczę talentu :-) Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, fakt, do roślin ręki nie mam, uwielbiam szydełkować i decoupage, dlatego taka nazwa bloga, w decoupage najczęstszy motyw to angielskie róże ;-), a przy okazji może Pani polecić jakąś odmianę angielskiej róży nadającą się na zachodni, gorący balkon?

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Chusta Meva - prosta chusta na szydełku

Chusta Netia

Chusta Benia w energetyzujących kolorach...