Chusta Polina i nieme kino...

W niemym kinie.

"Przed lustrem można poczuć się jak gwiazda kina niemego. Myśli układają się w monolog, a ciasna łazienka staje się tłem dla odegrania dramatycznej roli w stylu Poli Negri. Lustro Kaliny widziało już wiele scen radości, uśmiechu, miłości. Niestety ostatnimi czasy, rozgrywały się przed nim boje, grzmiały burze, a potem lały deszcze gorzkich łez. Jednak od pewnego czasu można było zaobserwować, że w twarzy Kaliny coś się zmieniło. Uśmiechała się na niby.  Oczy utraciły swoją iskrę, jakby coś w nich zgasło, umarło. Prawdziwie aktorskie oblicze.

- Umarłaś, moja nadziejo - pomyślała Kalina, zmywając resztki makijażu. 

Wiedziała jednak, że czas pogodzić się z losem, że nie wszystkie marzenia mogą przyjść na świat. Poniekąd odczuwała ulgę, ulgę po zakończonej bitwie, kiedy opada kurz i można w końcu odpocząć."


Autorka: Kala-Art Koronki i Róże 


Chusta Polina w końcu skończona. Projekt ten zaczęłam chyba w styczniu , więc najwyższa pora. 

Tym razem w schemacie sporo się dzieje. Mamy tu popcorny, reliefy, wachlarzyki, itd. Wychodzi ciekawa struktura, jest na czym zawiesić oko, a efekt? No cóż, podrzucam poniżej kilka zdjęć do waszej oceny.

Schemat do nabycia poprzez kontakt na FB lub mail: kala-art@o2.pl 


Technikalia Chusty Poliny wg mojego wykonania:

  • motek - Kokonek - wybór własny - od wewnątrz: pudrowy beż/pastelowy róż/ morela (1000m), potem domówiłam jeszcze 600m i przerabiałam kolory odwrotnie: morela/ pastelowy róż/ pudrowy beż
  • ilośc nitek - 4 + miedziany lurex
  • długość motka - 1600 m - zużyłam w sumie z frędzlami chyba jakieś 1500 m, bo jeszcze została mi mała kulka nici.
  • rodzaj nici - akryl/bawełna
  • wymiary chusty po zblokowaniu: 200cm/90cm
  • szydełko: 4,0







Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Chusta Meva - prosta chusta na szydełku

Chusta Netia

Chusta Benia w energetyzujących kolorach...