Boss'ki Szal - można nosić na różne sposoby

Skoro Boss'ki szal to i wierszyk ...;-) 




 "Mój młody Bóg"

    objawia mi się
    każdego wieczoru

    mój młody Bóg

    wyciąga do mnie
    swe błogosławione dłonie
    i leczy rany mej duszy

    przychodzi z zapachem róż
    i z wiosną na ramieniu

    włosy głaszcze modlitwą
    łzy ociera całunem

    zmywa błoto z mych myśli
    łata dziury mojego sumienia

    i nigdy
    nie pyta dlaczego
    od razu wybacza

    objawia mi się
    każdego wieczoru

    mój młody Bóg

    upominając się o miłość


    autor wiersza: Kamila Erdmańska (Kala-Art Koronki i Róże)


A teraz do rzeczy;-)

Jesień minęła pod znakiem Boss'kich udziergów, i to jeszcze nie koniec. Tym razem prezentuję Boss'ki szal.
Technikalia:
- motek:  Ombre by Mila "Tarta Szpinakowa"
- ilość nitek: 3
- rodzaj włókna: bawełna/akryl
- metraż: 1200 m + monomotek 200 m
- szydełko 3,25
- wymiary: ok. 180x32cm 
- wzór autorski: Kala-Art Koronki i Róże

Schemat do kupienia u mnie na priv (FB lub IG) albo wkrótce na zrobilamsobie.pl ;-)

Zdjęcia szala w różnych upięciach. Chyba nie doceniałam szalików. Okazało się, że na manekinie można upiąć szal na wiele sposobów. Bardzo mi się to spodobało i w nowym roku mam zamiar robić więcej szali właśnie ;-)

 









Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta Meva - prosta chusta na szydełku

Chusta Netia

Chusta Benia w energetyzujących kolorach...