Kochanie moje... - serce na szydełku

" Kochanie moje..."

Na niebie gwiazdy migocą

I uśmiechnięty półksiężyc kroczy.

Jak moje usta jaśniejące nocą

Światłem Twych srebrzystych oczu.


Autorka wiersza: Kamila Erdmańska  (mężowi)


💖Mów "Kocham Cię" nie tylko w Walentynki💖


Szydełkowe serce? Czemu nie?

Złap bawełnianą włóczkę i szydełko 3,0 a wyczarujesz śliczną podkładkę pod filiżankę ulubionej kawy/herbaty dla ukochanej osoby.


Technikalia:

Serca prezentowane na zdjęciach wykonałam z włóczek: Scheepjes Catona nr 192 oraz kordonka DMC Babylo nr 5 (stare złoto 783, jasny róż 818, ecru). Do kordonka dodałam tęczowy lurex. Jakoś spodobało mi się takie połączenie bawełny merceryzowanej z cieniutkim lurexem. Dziergając szydełkiem 3,0, uzyskasz rozmiar akurat pod kubek czy filiżankę.

Możesz też wykorzystać ten schemat jako inspirację do zrobienia małych, delikatnych kolczyków z cieniutkiej nici i szydełka 1,0 lub 0,7. 

Przejrzyj koniecznie wszystkie zdjęcia💝 Znajdziesz wśród nich schemat szydełkowy.

A poniżej wkleiłam również link do tutorialu na YouTube.

Pamietaj, oznacz mnie jeśli zrobisz. Będzie mi bardzo miło.🌻

Pochwal się również na mojej grupie na FB: Grupa Kala-Art Koronki i Róże

Dziękuję💖






Spędź miłe szydełkowe chwile💕



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta Meva - prosta chusta na szydełku

Chusta Netia

Chusta Benia w energetyzujących kolorach...