Niebo i ziemia w jednym kordonku...

"Szydełkowy Blues"

Śmiało można powiedzieć, że niebieski był kolorem jej duszy. Przemycała go ukradkiem do domu pełnego drewna. Rozjaśniał ściany i jesienne okna wychodzące na pordzewiały już ogród. Kiedy wieczory robiły się coraz dłuższe, słuchała jazzu i blues'a przy butelce Gran Castillo. To był dla niej idealny czas na szydełkowanie...

Autor: Kala-Art







Wydziergałam dwie serwetki. Wymiary: większa 37-38 cm, mniejsza 23-24 cm. Na ich zrobienie zużyłam właściwie cały kordonek Babylo Coloris 4515. Muszę przyznać, że jest to idealny jak dla mnie kordonek do przerabiania, zarówno w wersji jednokolorowej, jak i tej kolorowej. Recenzji nawet nie śmiem pisać, bo super recenzję na ten temat znajdziecie na stronie wyszydełkowana.pl (tutaj). Jeśli chodzi o same serwetki to wzorowałam się na jednej z podkładek jakie latem wydziergałam (podkładki). Zrobiłam tylko większą wersję. Mniejsza serwetka to znów zlepek kilku schematów. 
Choć na pierwszy rzut oka serwetki wydają się dość pstrokate, myślę, że mają swój urok i ciekawie udekorują jasny stół lub komodę. 

Miłej Inspiracji! 











Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta Meva - prosta chusta na szydełku

Chusta Netia

Chusta Benia w energetyzujących kolorach...